Snart helg=)

Idag har jag som vanligt varit ledig, vaknade av mig själv(melker) klockan halv 9 och försökte somna om vilket var omöjligt. Åt frukost och packade väskan och begav mig mot stan och friskvårds. Dumt val, ju längre passet gick kände jag att jag plågade min kropp, med förkylningen i kroppen kände jag mig helt svimfärdig och eftersom jag har ont i handleden sedan hockeyn blev det inte bättre.

Melker hämtade mig i stan och jag slocknade hemma på soffan. Vi gjorde ett ryck. Städade & lagade mat, spelade kort och löste lite korsord (pensionärsvarning?) Och ikväll har camilla & emelie varit här. Pratat om smått&gott, spelat tv-spel och bara haft mysigt.

Har kanske inte någon överdrivet rolig helg att se framemot eftersom det bara består av jobb (vilket är king eftersom det betyder pengar) och så kan vi hålla tummarna för att det blir lite vin hos elinf på lördag=)
Slutbabblat, sovgott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0