ONSDAGMORGON

För första gången den här veckan har jag känt mig taggad på skolan när jag vaknade. Jag är den människa som brukar vara minst skoltrött i hela världen, men vad har hänt?
-LÄngtar till färgkursen nästa vecka
-Längtar till stokke nästa vecka
-Längtar till lov efter nästa vecka
-Längtar till att jag är ledig i morgon
-Längtar till helgen (jobb, träningsmatch, hockey, fest, träning)

Hur som helst känner jag mig taggad idag, har lagt upp min dag så efter min kund har jag bestämt mig att rulla permanent och på eftermiddagen börjar jag med fönvågor för då har jag nog allt tålamod kvar sedan så avslutar vi på långhårsdockor WHIOOO


Kommentarer
Postat av: julia

det var hemma hos Julia Lindgren och vi var pyttesmå.. hahah

2010-02-24 @ 09:03:00
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0