LÖRDAG - FAN VILKEN TRÅKIG STAD JAG BOR I

DEt är lördag idag och jag vill verkligen inte sitta hemma och se melodifestivalen. Det känns helt ruttet, som att bara vänta till vardagen ska börja om.Det är liksom helg för att man ska kunna saker som man INTE gör på vardagen=sitta hemma och vänta på att gå och lägga sig
JAG SPYR AV TANKEN ATT JAG FAKTISKT BOR HÄR

ELIN lovisa lundqvist, vart är du när jag behöver dig????????
Jag har inte tänkt sitta hemma och vänta på att livet är över. hatar att alla är i thailand, hatar att jag är fast med skolan. hatar nästan allt så jag vill gråta.
Jag saknar dom roliga festerna när alla favvotjejer var hemma, lika peppade som vanligt och allting vara bara glädje, vart är ni?

Som jag sa till zola igår: "Känner mig fastspänd eller dylikt".

OKEJ!!! jag gör vadsomhelst utan sitta hemma och ruttna. PUNKT




JAG & DU- alltid bäst på fest









Kommentarer
Postat av: Anonym

lite för bra för skell? niiiixxx

2010-02-27 @ 22:08:41
Postat av: elin

Hej sota denise!

Blir sa varm i hjartat nar jag laste detta. DU och Jag ar bats pa fest. Blir en omgang nar jag kommer hem!! Pussar, alskar dig.

2010-03-12 @ 12:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0