LEO

Känner att idag är jag värd allting i hela världen eftersom jag har:
-tränat
(-shoppat en jeansskorta & underkläder(fick lön idag och borde egentligen vänta till stokke nästa vecka)
-gått till coop med en tung bag och påsar (SVINKALLT fast mysigt i solen) för att köpa tvättmedel, sköljmedel & rengöringsmedel så jag skulle kunna:
- dammsuga/dammtoka och skura hela lägenheten
-diska bort allting och torka alla bänkar & städa toan plus:
-tvätta tre tvättar samt hänga upp i torkskåpet
-lagat mat, dukat & diskat undan

Slutligen blev det leopardskorna som snarligen dimper ned i brevinkastet, eller jag måste nog hämta ut dom på macken, ajjja det blir riktigt king=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0