I WANNA HAVE YOUR BABIES



Det är sjukt så konstiga drömmar jag har nuförtiden. När jag vaknar känner jag mig konstig eftersom jag inte riktigt kommer ihåg vad jag har drömt och det är som att jag lever en annan värld i mina drömmar.
I natt blev jag och melker tvilling-föräldrar. Emil och Agneta tror jag att barnen hette, jag var bara gravid några veckor och barnen var gulliga. Dock hade jag svårt att passa tider men jag tog med barnen överallt och fortsatte mitt liv med spädbarnen.

Jeeeeeesus vad glad jag blev när jag vaknade utan barn. Inte för att jag inte vill ha barn, men för att jag inte har tid för barn nu, 27-28 är nog en lagom ålder för mig. Hinner uppfylla mål/drömmar, mogna till lite mer, skaffa erfarenheter och bara LEVA LIVET.
som helgen var helt crazy. Ett blåmärke utan historia?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken söt unge ni skulle få!!!

2010-02-03 @ 20:11:42
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0