ÄLSKAR SÖNDAGAR

jag vet inte riktigt hur man kan sammanfatta gårkvällen, vaknade av ett sms:
"hahaha jag har just legat och flännat i en halvtimma pga ångest"

-
jag gick hem för att nyktra till & eftersom att det snöade blev det ganska svårt att gå i drivorna i högklackat så om jag minns rätt ramlade jag nog 6gånger vilket måste ha sett sjukt roligt ut. Såg nog även ut som bambi, iallfall i skuggan heheee
-sandra ringde vid 9 och hade söndagsångest och kommer iprincip inte ihåg någonting. MEN jag hade skitkul och sånt här borde vi göra oftare=)



M
an kan dansa med en bil (tydligen)





fulla & fula PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå, du får inte gå hem själv.......

2010-02-28 @ 15:00:32
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/
Postat av: zola

haha harregu

2010-02-28 @ 23:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0