24e

Min hjärna har torsdag idag vet inte riktigt varför! Kanske är det för att vi har så roligt på skolan? Livet leker. Dock fick vi en utskällning idag för vi gick för tidigt till lunchen, men med mitt ansvar så började jag tidigare, men jag förstår att regler är till för att följas!

Fönade vågor på melker och höll bokstavligt talat att ge upp flera gånger innan jag blev någorlunda nöjd!
Hem och kastade i mig flingor och mjölk & vidare till friskvårds för både spinning & core. Kände mig ungefär som en gud=)
Färgat och klippt emelie som numera är väldigt ljushårig och sedan vidare mot jekkan där de svenska herrarna vann guld och chillning=)





Cause a man just ain't a man
If he ain't man enough
To love you when you're right
Love you when You're wrong
Love you when you're weak
Love you when you're strong
take you higher
When the world's got you feelin low
He's givin you his last
cause he's thinkin of you first
Givin comfort when he's thinkin that you're hurt
That's what done when you really love someone


Kommentarer
Postat av: jessica

vilken tur herrarna hade som vann chillning också, hehehehehe.

2010-02-24 @ 23:40:28
URL: http://jessicalindqvist.blogg.se/
Postat av: denise

Hehe OPS blev lite fel=)

2010-02-25 @ 08:39:31
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0