WOW

hhhhelt slukörd. finito. jobb mellan 9-18 gick upp till arenan, hämtade bilen, hem -> laga & bokstavligen kasta i mig maten, byta om och iväg på möte/fotbollsträning. och så beep-testet dårå. oförberett såklart. fick lite prestationsångest eftersom jag en gång i tiden haft riktigt bra kondition. Och sedan dess har det dalat neråt. fick svinont i halsen som vägrar försvinna men måste meddela att jag blev imponerad av mig själv. trodde faktiskt sämre om mig så jag lever på det några timmar till. kan vara för att jag är världens tjurigaste. kanske
MÅSTE ta tag med konditionsträningar.. har för dålig självdiciplin!!

och så avslutar jag med två gulliga tjejer. jag & rebban 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0