HAPPY NEW YEAR

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, åkte till Rhodos och idag åker vi till åreee=)
2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Ja det tror jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Maritha fick en poojk=)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och det är jag tacksam för
5. Vilka länder besökte du?
Grekland & Turkiet
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
THAILAND
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
11 juni.
8. Vad var din största framgång 2010?
Har tagit studenten och (snart) gesällbrevet=)
9. Största misstaget?
Inget jag kan komma på!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej! bara lite feber
11. Bästa köpet?
Thai-resan!!!!!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
resor & kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Melker gör alltid mig glad=)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
ssssvinmånga. We no speak americano var bäst i sommras!! Seedan alla sköna partylåtar och rihannas loud-album!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
nog samma=)
16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Inget faktiskt, är helt nöjd med min insats!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Samma där, helt nöjd!
18. Hur tillbringar du julen?
Nära & Kära
19. Blev du kär i år?
Var redan så kär man kan bli♥
20. Favoritprogram på TV?
Amen prisonbreak
21. Bästa boken du läste i år?
Kommer aldrig ihåg vad böckerna heter. 13 år och till salu kanske?!
22. Största musikaliska upptäckten?
upptäckten?! kanske justin bieber
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jaa=)
25. Något du önskade dig men inte fick?
det var så länge sedan jag fyllde år att jag knappt minns vad jag fick..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Bjöd familj & vänner på fika! Sedan hade jag 20års fest för mina vänner=)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Svårt att veta med facit i handen!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Converse, wedges, cykelbyxor, stora halsband och örhängen osvosv!
29. Vad fick dig att må bra?
Nära och kära=)
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Mest sugen påå? räknas mekke som känd eller?
31. Vem saknade du?
Matte och morfar!
32. De bästa nya människorna du träffade?
ingen nämnd ingen glömd=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0