1 DECEMBER

Onsdag idag, men hela dagen har känts som en typisk måndag! Tiden går bara fortare och fortare och det blir inte bättre av att man kollar på schemat hundratusen gånger på jobbet varje dag. Har köpt 1 julklapp (litar på mina systrar) och borde köpt betydligt fler.. Imorgon är jag ledig men stiger upp vid 9 och halv 10 är jag barnvakt. Hänger med olivia medans syster pillan är duktig i skolan :-)

Längtar så fruktansvärt till jul. underbara jul. elin kommer hem. emma kommer hem. rebban kommer hem. mina hjärtan ju♥ åååh hatar att bli vuxen och att alla testar sina vingar. vill att vi ska vara 16 bast igen. första fyllan och allt var så spännande. vi var SÅ SMÅ men trodde vi var SÅ STORA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0