SUM' 10

Sitter ihopkurad isoffan och myser framför tvn. Har tränat fotboll första gången på två veckor och det gick hyfsat bra, kände att konditionen behöver jobbas på!

Den här sommaren har nog varit den bästa hittills med de världens bästa vänner, familj, pojkvän, arbetskamrater och alla andra som passerat mina vägar. Det är nog lätt att säga varje sommar att det har varit den bästa och efter varje år så får man högre förväntningar och mål. 2008 var året jag fyllde 18 och var väldigt svårslaget, och förra året så hade jag bara 2 veckors ledigt. Den här sommaren har jag hunnit med sjukt mycket och har många minnen att lagra!!!!

Turkiet med tjejerna iklassen
Studentveckan och studenten
Midsommar i Annas stuga
Rhodos med jekkan & alex
Stockholm med melker
Stadsfesten som rockade hela staden
Lycksele
Middag & mys på Olles när Malin & Jessica fyllde 20
Fester & Sommarstation varje onsdag
Kebab & Cola varje torsdag
Emelie 20 bast
Roadtrip till Göteborg
Kräftskivan
Middag & fest på aurum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0