RIKTIGT BRA DAG

Gesällbrevet har givit mig både mardrömmar och sömnsvårigheter MEN idag mår jag faktiskt som en gud. Alla modeller är färdiga (ute i bra tid, jag vet..) så nu har några kilo lättat från min kroopp(dock inte fysiskt, har just tryckt chips) veckan har gått sjukt fort och i morgon är det fredag och inte vilken frdag som helst. fredag den 20onde. fredag med kräftskiva och världens västa vänner! och efter fredag kommer helg. uppsättningar och middag sedan kommer söndag och jag hoppas jag (inte melker) blir bjuden på suring, skulle vara GOTT (ingen pik mamma) melker får säkert köttbullar och grillkorv!!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för plattång? :-)

2010-08-20 @ 01:02:53
Postat av: Denise

Jag har en plattång som heter Beat=)

2010-08-20 @ 18:49:27
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0