UNDERBARA TORSDAG

KLockan ska snart passera 1 och jag känner mig nöjd över vad jag presterat! Tränat, städat och tvättat 2 maskiner. Jag har knappt varit hemma de senaste 2 veckorna pågrund av jobb, träning, skola, klipp1 osv så vi har bott i en svvinstia (ungefär) och känns riktigt bra att det luktar rent & gott=)

Påvägen hem från träningen så passade jag på att åka en sväng förbi ica och köpa melontuggummin. Efter en veckas uppehåll så förtjänade jag de små gröna underverken. LOVE


love you

Kommentarer
Postat av: jekkan

gillar starkt att han började rita hjärtan från mitten, något nytt och fräscht sådär!

2010-04-22 @ 20:28:31
URL: http://megafonen.nu/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0