SKA VI KALLA DET FÖR KAOS?

Skulle skjussa mekkeboy till flygplatsen och vårat hem var ungefär som i Ensam hemma-filmerna. Kaos.
Vi skulle hämta upp människor runt hela stan och 5 min innan vi skulle åka sa melker
-Måste man ha med sig pass när man åker till london?
-JAaaa
Vi letade HELA lägenheten, i varje låda och vrå. Gick igenom varje bag och garderob tills jag kom på den perfekta lösningen
-Kolla i landslagsjackan
Melker drar fram den ur garderoben: JAG KÄNNER DEN. pjuuuuuu

Nu skriver iallfall världens hurtigaste människa. Ska bara dra på löparskorna så springer jag en runda runt elljusspåret. (sa jag springer? jag joggar)
Annars så e liveet king, vi vann DM-matchen i går, en riktigt usel match, men en vinst är alltid en vinst. Spelade 90 minuter och har aldrig varit så död. PUNKT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0