NU VET DU...

att jag vill det ska bli 24 maj så vi kan åka till turkiet
att jag har underbara vänner
att min senaste kyss var på falmark idag.
att jag lyssnar mycket på spotify
att jag funderar på att föna håret
att jag pratar ganska mycket om onödiga saker
att jag inte gillar otrevliga och dryga människor
att min första riktiga kyss var inte så överdrivet bra
att jag avskyr när folk snackar är otrevliga utan anledning eller snackar skit.
att kärlek är det finaste som finns när det är kärlek mellan 2 personer
att jag gillar sommar, värme och fest!
att jag alltid kommer att ha världens bästa familj och vänner
att jag är förälskad i min favorit kille=)
att sist jag grät var någon vecka sedan
att min mobiltelefon är svart med en repa
att när jag vaknar på morgonen så pussar jag på kärleken intill mig
att innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna och tvättar mig i ansiktet
att jag just nu tänker på om det är kallt eller varmt ute?
att i morgon kommer jag spela DM-match i bureå
att jag hoppas på att snön ska smälta och sommaren blir solig!
att jag verkligen vill ha sommar nu!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0