GÅR DET?

Är så sjukt taggad inför studenten!!!! I min värld är jag redan där och allting är så himla bra.
Jag vaknade i morse av solen en halvtimma innan väckaren spelade för mig, så jag hann fundera på om jag skulle behålla min klänning, hur jag skulle ha håret och vilka skor jag ska leta efter. SHITT alltså. Jag, Sara Jenny Denise ska alltså ta studenten. Efter 5 (jävla) år på gymnasiet. Verkar otroligt va?

Har trots allt bara GODA saker här i livet att se framemot
-Vad sa vi gullhår, 30 skoldagar kvar? (inkl studenten
-Kristihimmelsfärd, kommer melkers familj hit för bodaborg och fest i lokalen
-22 maj, Boden med Klipp1, visning, hotell & fest
-24/5-1/6 TURKIET med
1/6-11/6 BARA STUDENTFIRANDE

Kommentarer
Postat av: saga

varför 5 år på gymnasiet?

2010-04-24 @ 00:17:46
Postat av: Denise

Innan jag började frisör så hade jag gått 2 år på handels eftersom det är ganska höga intagningspoäng på frisör! :-)

2010-04-24 @ 10:32:45
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0