FREDAG WIHO

Idag är nog första dagen den här veckan som jag hinner andas. Har knappt varit hemma något iveckan eftersom jag har haft så fullt upp.
Igår började dagen halvers kaos. Jobbade till halv 4 och skulle åka med melker, vi hade missuppfattat varandra om tiden vi skulle åka, så sekunden jag kommer in i lägenheten ska vi åka. Packade ALLT jag hann under tiden melker hämtade bilen. Kom till jessica svettig som en gris (hann inte duscha) med 3 par skor, 3 kjolar, 5 tröjor, tights, stumpbyxor, byxor. HEHE OPS
Jekkan var snäll och lånade ut sin dusch så alla va glada=) Drack vin till vi stupade(bara britta gjorde det bokstavligen) och rockade loss=) RIKTIGT NICE=)

(Här skulle det vara svinfräscha bilder som ni skulle få skratta åt, men tyvärr så har jag ingen kamera SYND)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0