FINURLIGT

Ikväll är det branschkväll och som tjej blir första funderingen vad man ska ha på sig. Och självklart är det roligare att kunna ha samma plagg flera gånger och även få sitt plagg personligt.
Därför brukar jag om jag får tid över Pimpa mina plagg litegrann, bara för att få en enkel t-shirt från h&m att bli jävligt fräsch!!!
BlueFox kan man beställa hem lösa nitar att sätta fast på plagg. Enda nackdelen med de är att det inte går att ta bort nitarna sen eftersom deet blir hål i plagget.
På Tradera finns det ofta billiga kejdor man kan buda hem, olika modeller och former.
Själv har jag köpt hem kedjor från tradera som enkelt gå sy dit för hand och sedan ta bort när jag blivit less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0