BLYTUNGT

Jag kämpar på med projektrapporten, oftast händer det att allting annat runt omkring mig är betydligt mer intressant. Reklamen är jätteroligt att kika i, disken blev nästan mysig och prova hela min garderob blev plötsligt viktigt.. för att inte tala om att läsa aftonbladets hemsida 5 gånger utan att den uppdaterats eller kika in på myckles hemsida för att se så att träningen verkligen är 18.00. Någon som känner igen sig?

Annars så har jag varit på aurum idag för personalmöte. det som känns mest tungt är spaninen-resan som jag sett framemot inte kommer att bli av för min del,  jag kommer inte att få följa med vilket kändes som att någon stoppade ned en blyklump i väskan som hänger på min rygg..
Så vad säger ni tjejer? Utomlands i AUGUSTI?




Kommentarer
Postat av: A

Shit vad härliga sommar bilder :) Vart vill du fara?

2010-04-26 @ 17:11:12
Postat av: Denise

Jaa riktigt härliga=) jag vill åka till värmen, grekland eller cypern vore inte helt fel=)

2010-04-26 @ 21:38:26
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/
Postat av: jekkan

jag var inte särskilt jättesnygg på den där bilden. men jag var ju brun iaf...

2010-04-27 @ 23:37:51
URL: http://megafonen.nu/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0