WORLD

blev kvar på salongen lite extra idag och det känns verkligen, känner mig helt slut och trött i kroppen och speciellt fötterna!
tänkte mig ut på antingen en löptur eller på en promenad, vi bor ju så nära elljusspåret att om jag går ut från trapphuset är jag nästan där! Får se hur mina fötter känns lite senare=)
Kom hem och maten stod på bordet, ljuvligt! Var hungrig så det passade perfekt. Hann knappt träffa melker eftersom han skulle iväg till tandläkaren, möte med skolan/aik och sedan tvspelskväll! Så ikväll blir det väldigt luugnt.
Igår kom jag även på att Åhléns är min nya favvobutik. Skulle döda lite tid när jag väntade på att elin och emelie skulle sluta, så jag gick in där, och blev sen eftersom jag fastnade där. All heminredning och köksprylar. jag tror att jag petade på varje liten grej och älskarrrrrt =)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej lillsis!

Hoppas allt är superbra!

Du har blivit väldigt duktig på blogga, det gillas, jag läser varje dag :D

Hoppas ni har det bra i nu "läggan" !

Saknar dig massor!

Hälsa hem!

Puss och kram, älskar dig!

2009-09-17 @ 00:29:54
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0