when it was good

igår spelade vi match mot ljusvattnet och vann med 2-1. Riktigt skönt!
jag fick spela en halvtimma ungefär och det kändes bra=)
därefter åkte jag till elin där en bunt brudar hade samlats och sedan vidare för att se Kopps!
i morse vaknade jag när melker åkte just innan nio så jag steg upp och gjorde mig i ordning och promenerade in till stan. Bytte skor eftersom de hade lossnat några grejer på dom.
sitter nu på skolan och ska ha redovisning snart och ikväll bar jag träning innan vi ska se Taken.
Har viljat se den hur länge som helst,och nu blir det aav=)
Och föresten, vart kommer alla människor ifrån? Kul att många tittar in!

Kommentarer
Postat av: elin

Hej gumman :) var så kul att vara med dig igår. hoppas vi ses snart igen. pussar :*

2009-09-03 @ 16:21:12
Postat av: Lorak · My official truth

Taken va läskig men bra :D

2009-09-04 @ 13:43:02
URL: http://lorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0