middag på nyckelvägen tidigare idag


visst ser det smaskigt ut?



och på tal om mat måste jag bara reda ut en sak, är jag konstig som dricker ur ett mjölkpaket som öppnades måndagkväll  och idag är det torsdagkväll(alltså 3 dagar)??????
Melker vägrar dricka mjölk som har varit öppnad i 2 dagar. En Yoghurt som han öppnade i tisdags äter han inte ur idag eftersom han kan bli sjuk. Mat som har varit i kylen sedan i måndags är det inte på tal om att han kan äta.
Jag har ätit en oöppnad yoghurt 2 veckor efter bästföredatumet och blev EJ sjuk. Jag kan dricka mjölk fastän den passerat bästföre-datumet med en dag. och jag blev EJ sjuk.
vem är knäpp?


Kommentarer
Postat av: Lisette

Eeeh, det blir dyrt i längden om man inte kan äta/dricka något som inte ens har gått ut!

Det är han som är knäpp!!



:D

2009-09-18 @ 00:16:39
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0