sent nuuuuuuuuuuuu

har som sagt haft praktik idag med. Har färgat utväxten på mormor, färgat mamma lite mörkare och gjort massa slingor på rebban!
och eftersom mormor inte har sett lägenheten än så bad hon mig att lägga upp en bild från vardagsrummet på väggorden vi har där!!! ♥
hur fint ärdet inte????



i morgonhar vi extra tidig träning såvi hinner se sveriges vm-kval match mot malta (rätta mig om jag har fel?) och det blir kiiiiiiing=)
tänkte just baka scones men vi hade inte bakpulver, melker sa att jag kunde knacka på hos grannen men hur stört verkar jag inte vara om jag knackar påhos grannen strax före 23 i nattlinne och en stickadkofta för att låna bakpulver.hhhhhhade HOJ

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har ju Robin nedanför.Kram

2009-09-09 @ 06:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0