RYMden

världens flummigaste dag!
Idag har jag haft en barnklippning och sedan övat fönvågor och långhårsfrisyrer!
Fick en dånande huvudvärk efter lunch och var inte så motiverad att fortsätta. Fick ett mirakelpiller av julia som jag skulle stoppa i en coca cola. SAGT OCH GJORT. Det sprutade i över hela mig och sätet i melkers bil så det kändes och såg ut som att jag hade kissat ner mig. Huvudvärken försvann och jag sov på soffan. Annars så har jag bara ont i hela kroppen (för att inte klaga) armarna, mellangärdet, axlarna och så har jag träningsvärk i låren, good work!!
Tog nyss en alvedon eftersom att det känns som att jag har feber.
Och så som pricken över i:et tror jag att jag och melker är lite för  trötta. Båda är väldigt flummiga.
melker: åååååååå du snorade på mig
jag: men ska DU säga
melker: jaa det ska jag säga.
sedan skrattade båda till jag höll på att kissa ner mig, för han kletade gräddsås på min kind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0