LOVE

GUllhår är världsklass
Rocktemat var BALLT
Jag har aldrig haft så tråkigt på toxic, var hemma ungefär 20 över 12. aldrig mer
oc
h eftersom jag numera flyttat hemifrån så lagar jag alltid den mat jag känner eftersom det är JAG som handlar hade jag slutat äta biffnudlar (för enkelt att laga) SÅ jag hade nästan glömt hur jäkla gott det är!! skulle kunna äta alla 5 paketet som står i hyllan och skippa resen NU!!!



steg upp ca halv 10 så pigg och glad är jag!
Tänkte mig en promenad och sedan en sväng förbi stan och köpa en receptbok yyyyyeeee

Kommentarer
Postat av: Lisette

hej syster! kul att du skriver mycket ny för tiden! :)

vad är toxic? nytt uteställe eller?:)



själv har jag just kommit hem, varit ute , druckit öl med marianne (hon jag reste mer i 6 mån) vi träffa några aussie boys! hade väldig trevligt:)



Kram

2009-09-28 @ 02:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0