jag såg solen

bra dag som har gått fort och innehållt en hel del!
praktik mellan 10 och 17, träning i myckle där vi nästan blåste bort, en snabb dusch och så var jag på olles och såg sverige med nöd och näppe besegra malta med mina favvosar=)
HÅller nu på att fixa mina naglar eftersom jag var oerhört less på tråkigt nagellack och nusnart är det franskmanikyr!!
i morgon så slutar praktiken 17 som vanligt, har ingen träning så jag funderar på en långprommis och städ & bak. MYS.
är allldeles skönt att vara helt ensam i läggan. helt underbart och jag älskar verkligen våran lägenhet.
taggar fest på fredag med tjejerna och hopppas även att det blir fest på LÖRDAG NÄR VI FÖRHOPPNINGSVIS VINNER SERIEN!!!! =D jipppiiiiiiie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du tycker om lägenheten.Tack för håret ,nu vart det jättebra kram

2009-09-10 @ 07:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0