BEBISAR


i natt drömde jag om att jag blev gravid och glömde bort det, födde ungen som var ungefär lika stor som en hand. Fick panik och råkade tappa ner bebben i golvet och tänkte "åh fan nu dog han" men så levde han.
PANIKEN när jag vaknade men blev genast lugn när jag insåg att det inte fanns någon bebis!!
Blev lite rädd och funderar nu på att vänta till jag är minst 40 innan jag är redo....

Idag började iallfall praktiken! var rätt dött på förmiddagen men på eftermiddagen hade jag två klippningar och efter det så färgade och slingade jag emelie! mörkare denna gång vilket blev muy bien=)
när vi kom hem stod jekke och davve i trappuppgången och ville se färjan. Programmet verkar vara uselt, helt enkelt kassst. Bjöd på massa fika som jag själv har bakat och kände mig nöjd som hemmafru hhhehe=)
Igår vid middagstid landade vi från lycksele (kom hem) med hjälp av mamma och per har jag numera helt och hållet lämnat Liljevägen 21 och min nya hemadress på HELtid är Nyckelgatan 38. jiiiiiiihiooooo
Satte även upp väggord, tavlor och hyllor. HUR BRA SOM HELST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0