M is for MUSIC

klockan är just över ett och jag har hunnit med en hel del:
-Skjussat melker till ladan
-Ätit frukost och simmat/bastat med rebban på edda
-Inhandlat endel till på fredag (utklädningssaker)
-klippt annas lugg på salongen
-handlat lite på coop

jag börjar jobba klockan 16 på aurum  så jag hinner nog vila en stund innan dess=)
och om ni har en kär sovkamrat som varje natt river upp lakanet har jag hittat en lösning. Spännband som man spänner under lakanet. Wiiho i morse gick det fort att bädda =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du klä ut dig till station?

2009-10-27 @ 14:19:15
Postat av: Denise

Ja, jag ska klä ut mig på fredag! Inget är bestämt att vi ska på station, men stor sannolikhet!=)

2009-10-27 @ 15:23:35
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0