BENSMYCKE



NAJS!!!!

Känns som jag har varit borta från omvärlden ett tag! Har haft praktik och jobbat, jobbat och så myckle festen igår! Slutade jobba klockan tre, åkte snabbt in till stan och sedan agerade jag taxi åt mamma. Såg första perioden av hockeyn innan jag insåg attt jag hade lite bråttom. kom hem 5 i 5 och halv 6 skulle tjejerna från laget komma och förfesta,så jag kastade mig in i duschen, städade, tände ljus, sydde om  mina tights och fixade hår/smink. Imponerande va??! 35 minuter
Kvällen var roligare än tidigare år eftersom vi detta år hade endel över 18 i truppen. Vi var taggade på sången och tävlingarna. OCH så vann ju jag pris (dock vet jag inte riktigt varför) men en medalj har jag HEhee

"Min döda mormor skulle gjort mål där"

Kvällen avslutades på station8 där jag även träffade melker och hans kompisar! Och idag väntar mera jobbbbb. PEngar rullar in som det ska det går bra nu KOMPIS det går bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0