AURUM

om mindre än 2 timmar ska jag befinna mig på aurum för att ha någon slags personalfest i ronny's stuga!
Vi ska ha gröna eller bruna skogskläder, och sen när hade jag det?
Det blir mat och resten är hemligt.
Så idag har jag rensat lite i garderoben, konstigt nog har vi inte bott här särskilt länge, men av någon anledning hängde jag in alla jeans, både gamla och nya vilket tar onödigt med stor plats, så nu kände jag att jag var less på att tränga in allt där, så jag packade ihop dom i förrådet.
melker har dammsugat och jag har dammtorkat. TVättmaskinen har också jobbat och diskborsten = Ren lägenhet


förra årets personalfest

Kommentarer
Postat av: lisa

Denise minns du vilka färger vi blandade när du färgade mitt hår :)?

2009-10-19 @ 21:03:09
URL: http://lisaalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0