You got a hole in your head girl

igår på dagen var fredagkvällens planer fortfarande obestämd. Kunde åkt till Lycksele, kunde festat, kunde myst framför idol. men resultatet blev jobb!!! var så otaggad efter en hel dag på salongen och på halvdåligt humör eftersom jag alddrig kan säga nej.
Men till min lycka insåg jag att jag ikväll inte behöver jobba särskilt länge=D så istället för att jag och emelie halv-taggar så HEL-TAGGAR vi theee party=)

Jag kunde knappt somna om när melker åkte innan tuppen och vaknade sedan 20 över 9. KUL
SKa ut på prommis med kerran, tänkte gå till ladan och hämta melkers bil sedan ska mamma färga mitt hår. Innan jag börjar jobba tänkte jag hinna träna också! VI får se hur det blir med den saken=)
Fest ikväll iallfall!!!!!!!!

I'm a rockstar
Hey baby
I'm a rockstar
Hey baby





DRICK MER!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0