TORSDAG

började skolan en kvart tidigare idag för att färga emmas hår innan hon började skolan. Brunett och allting gick finemang.
Provade studentmössor som var en hel del svårare änjag trott. Man skulle fan välja allting. Färg på texten, kursivteller rakt, färg på grejen emellan och  på stenen. Vilken färg man skulle ha inuti. Silver eller guld. OSV OSV helt galet.  En hel tjejklass som skulle välja, GISSA om det tog lång tid. It-klasser kom och gick. Media kom och gick och kvar stod vi.
Min studentmössa kommer iallfall att vara fin=) eller kanske. föll för grupptrycket med att ha rosa band runt om och rosa sten. (Rosa är hantverkarnas färg) och Silvrig text. Kommer nog förmodligen vi vara dom enda, men guld är inte min färg!

Efter lunch pillrade jag påmed min docka och höll på med en långhårsuppsättning då jag helt plötsligt fick en kund. Avfärg/rensning på längderna, färgade in håret i 3 olika nyanser. Vävde folie slingor som jag senare nyanserade. pjuuuuuuh. svettigt. klarade det på 2timmar och 45 min och jag lovar att jag kkämpade!!1
Nu ska vi iväg på middag påLiljevägen innan vi ska och se hockey PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0