saker ni inte visste om mig

Jag är djur-rädd
När jag var liten var det mest för hundar, men nu går det bättre men jag är fortfarande rädd. Egentligen vet jag inte varför, att dom ska bita mig eller hoppa över mig kanske.

Jag tycker inte om ägg utan kaviar

Jag har aldrig provat röka eller snusa


Jag är ett litet städ-freak
Ofta när jag reser med vänner och dylikt är det jag (och elin) som har "Mamma-rollen". Speciellt i hemavan första året där Ylva tillochmed kallade mig för Mamma.

Jag har varit utomlands mer än 15 gånger
Har egentligen tappat räkningen men jag har besökt: Turkiet 6-7ggr, Bulgarien, Grekland2ggr, Gran Canaria 2ggr, Thailand, Malaysia, Terneriffa, Portugal (Spanien), Cypern. ( + Norge, Danmark, Tyskland, Finland osv)

Jag älskar att laga mat och baka
Typ hemmafru-tjejen. Även fast melker kan börja laga mat är det alltid jag som slutar.

Jag är mörkrädd
Det har jag blivit på senaste tiden och jag vet inte varför. När jag går själv i mörkret tror jag att det står någon runt något hörn och vill döda mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vad söt du är Dennis :) Det roliga är att välidgt många av de där punkterna stämmer in på mig också... när jag kommer hem kan vi ha en mysig julpuyssel-kväll <3 Kram mallan!

2009-11-12 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0