ryssland

Steg upp 20 i 6 för att skjussa melker till flygplatsen. Så han kommer hem från ryssland på söndagkväll!!
Så nu är det fest eller? hhhehe
Skämt å sido! Slocknade i sängen när jag kom hem och vaknade först av sms av melker innan flyget gick. "Saknar dig redan" (gulligggg) sedan ringde han när han var less att hänga på arlanda. OCh melker har verkligen inte koll på många saker, så det är tur att han har två andra från laget med sig, annars skulle han väl vara i arvidsjuar nu.. haha

Idag är jag alldeles ledig så jag ska bara ta det lugnt, en promenad och så färga håret på felicia!
Och i går såg jag och melker en film jag VERKLIGEN kan rekommendera, The rock
Jag antar att den inte är ny, men värd att see=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0