rent och fint

Efter skolan åkte jag en sväng förbi stan, babblade med emelie som jag inte träffat på ett tag och så! Åkte hem vilade en stund innan jag och melker lagade middag och åt!
Sov en stund på soffan innan melker tvingade upp mig eftersom jag hade träning. Enormt otaggad men det gick bra.
Hämtade skor
Handlade. På coop har dom stora MER nu förtiden GOTTTT=)

och åkte hem till mamma! fikade och pratade, såg tv och sånt!

Och nu har jag och melker städat hela läggan. Dammsugit, dammtorkat, skurat, renbäddat, städat toan, diskat och städat undan allting, och det känns riktigt skönt!!!!

Imorgon är det skola igen och jag ska färga håret på emmsan och sedan fortsätta öva på docka!
Idag har vi föresten lärt oss hur man gör fäste till kronan och det var enkelt och gick väldigt bra faktiskt=)

dock svårt att ta kort på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0