pleaseeeee

jag kom ihåg när jag gick på sörböle och vi hade tagit skolfoto. Jag cyklade hem varje lunch för att se om den hade kommit med posten. Och nu när jag kom hem efter skolan blev jag mer eller mindre förvånad över att den låg där på golvet. "Redan?!" var min första tanke, la upp den på köksbordet och sket i att ens öppna den.
Hur kunde det vara SÅ spännande på högstadiet?

Iallfall så är jag heeelt slut efter dagen på skolan. Avfärgning, avfärgning och färg. Och färg.
Sedan övade jag långhårsuppsättningar tills vi slutade. Och 15 min lunch!
Ikväll har vi träning på brännan och jag hoppas att vi ska spela mycket! Det är roligast=)

MEN bäst av allt, är att jag ska till Stockholm om exakt en månad (imorgon) Wihooooo =D=D MED flyg, hotell och visning!!!! det kan inte bli bättre=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0