oiirrriterande

har försökt sedan jag kom hem att bränna ut Rihannas nya skiva men bara 5 låtar fungerar. bajs alltså
vi ska ju åka bil i minst 6 timmar i morgonsså riktigt bra musik behövs=)

På skolan skulle vi kolla vilka frisyrer som passar och inte passar till olika huvudformer. Först tyckte alla i min grupp att jag hade runt ansikte och skulle absolut inte ha rak lugg, sedan ångrade de sig och jag hade fyrkantigt ansikte och skulle absolut inte ha en svans slickat bakåt. Dock passade jag i båda så jag vet inte riktigt..  På skolan såg det sjukt roligt ut iallafall=)

annars så har jag varit överhurtig idag. Först gymmade jag, cyklade, provade olika maskiner och slutade med löpband. FAN va vi kämpade!! åkte hem och åt och sedan efter middagen körde jag och carro functional power. Jag kommer inte kunna röra mig i morgon alltså!=)
Jag har även checkat in jekkans lägga och sett mekkes match=)

BRA LÅT med Lady G och Beyonce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0