MJ

Känslan att komma in genom dörren och känna "skönt att vara hemma"
Läggan är mitt hem och jag älskar det

Dock när Melker ringde från Göteborg förra helgen så frågade han vad jag gjorde
- Jag är hemma
Per tittade på mamma innan jag rättade mig själv
- Jag menar, jag och jessica är hemma hos mamma och har sett hockeyn




Jag har insett att min senaste kyss:
var mysig
Jag lyssnar på: musik jag tycker om
Jag pratar: ofta om onödiga saker
Jag tycker om: de som förgyller mitt liv
Min bästa vän är: någon som jag inte klarar mig utan
Min första riktiga kyss: var jag tvungen att göra
Jag avskyr när folk: ljuger eller är elaka
Kärlek är: det finaste som finns
Jag gillar att: att umgås med vänner och familj
Jag kommer alltid: ha mål i livet och uppfylla mina drömmar
Jag är hemligt förälskad i: MELKER (chris brown)
Sist jag grät var: när jag och melker såg film i måndags
Min mobiltelefon är: ganska tjock, men ganska bra
När jag vaknar på morgonen: är jag glad att melker ligger vid min sida
Innan jag går och lägger mig: spelar vi kort tiill kvällsfikat och borstar tänderna
Just nu tänker jag på att: det snart är helg
Bebisar är: så himla söta!!!!
Idag har jag: varit i skola sedan sett bio med emelie
Ikväll ska jag: koka mig lite te och se tv
I morgon kommer jag: vara på praktiken till klockan 5
Jag vill verkligen: att melker ska komma hem nu

Kommentarer
Postat av: melker

har internet i lobbyn men kan inte vara inne på msn eller facebook. knäppt.. saknar dig massor:):)

2009-11-06 @ 08:38:12
Postat av: melker

fick du mitt sms?

2009-11-06 @ 18:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0