MÅNDAG

även om det inte känns som att det är måndag idag så är det de.
Har just kommit hem från jobbet och det har varit en lugn kväll som har gått väldigt fort! Jag och Lisa städade 103an (ett förråd). Innan kunde man knappt gå in där, och nu kan man dansa där. Packade upp alla kartonger i hyllorna och jag gissar att det får vara så fint max en vecka!
såhär mycket kartonger rensade vi och packade upp, HELT galet. ( eftersom rummet är max 11 kvm)

I morgon kommer pernilla & olivia förbi och hälsar på, sedan ska jag på aurum för personalmöte. Klockan 18 ska jag befinna mig på salongen för produktgenomgång och på kvällskvisten tänkte jag mig glögg och mys med rebban=)


Olivia igår hos pappa. Lockade henne med bananen, och den såg verkligen goood ut.. haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0