JUL-FEELINGS

Allting känns bara hur bra som helst!!!!!
I morse gick jag förbi lindex och jag vet inte varför men det kändes så mysigt. Vill bara köpa en massa julklappar, lyssna på julmusik, tända ljus överallt och bara MYSA.
SKulle även vilja julpynta dock har jag inte julpynt=/
Och eftersom jag har en rätt stor familj blir det en hel del julklappar att köpa, men just nu vill jag bbara hitta allting. Jobbigt nog har jag inte haft tid någongång den här veckan, så jag får nog löpa i morgon på lunchen!
I helgen kommer speglarna upp i läggan och det känns perfekt. älskar bara allting


Och skulle jag haft mer samarbetsvänliga vänner skulle hotellet i åre redan vara bokat! jag håller tummarna=)
Ser förövrigt på 3an just nu, generation fett. Och det är verkligen sjukt hur feta människor kan vara. Fyrdubbla av min vikt och tycker själv att dom är sexiga?! det går för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0