Ikea, Alko, Skopunkten & Candyworld

Dagen i helhet ungefär=)
är rejält fattigare eftersom jag hade räknat med att bränna hälften, MEN fan sssssså fint vi kommer att få det. FINARE alltså=)

ungefär bilen. INTRYCKT
Har nog aldrig heller klagat så mycket som på vägen hem. det var påsar överallt i bilen. Alko-påsen i knäet med dundrande träningsvärk i benen. min rumpa fick lida smärtsamt!!!! Och vi har nog inte heller skrattat så mycket heller.


skickade denna bild till melker med texten "Sorry älskling"
och fick tillbaka "Jadu, tjejer och ikea"
haha

och ja, det blev en heldel shopping!

och dagens klockrenaste:
-Vad fan har jag köpt för 6000? Jävla bajstorkare

Kommentarer
Postat av: elin

bajstorkare`?? nu har du börjat bli lite väl vulgär tycker jag



;)

2009-11-26 @ 15:19:42
URL: http://elinlundkvist.blogg.se/
Postat av: jekkan

haha bajsborste var det!!

2009-12-01 @ 16:43:43
URL: http://jessicalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0