ALKOLÅS

alla var glada och trevliga, gästerna åt, drack och dansade.
Var även en kvinna som trodde jag var född 85. HALLÅ! har jag rynkor eller???? Hon blev helt förvånad när hon tillslut gissade rätt på min ålder.

Vid ett när jag skulle hem, trött och längtansfull till min säng så sätter jag mig i bilen och känner att det luktar öl. Min första tanke var att någon hade hällt öl på bilen, MEN ACK SÅ FEL. Melker hade en ölflaska som hade gått sönder som hade runnit ut på golvet, och tror ni att alkolåset fungerar då? svar nej
Provade 10 gånger och ville nästan gråta. Så Väktar-Lasse skjussade hem mig vilket var himla snällt,men HIMLA irriterade att det var så..

GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0