2/11

- Vaknade inatt för att jag pratade i sömnen (och drömmer var jätteverklig)
- färgkursen blev aldrig av så vi fick sluta
- har hittat en fin tröja på h&m

och droppen är då melkers anledning till att spela cs idag var:
- Men martin spelar ju...
 ÅH hata cs


och när jag fick den här tröjan förra fredagen så var kedjorna trasiga, så jag mailade chicy.se så jag kommer få tillbaka 25%. Bra lösning och nu måste jag bara fixa kedjorna. bra jobbat=)


JAG DÖR, det finns verkligen sjuka människor.  från norran.se


Man stämmer Unilever för utebliven "Axe-effekt"

I reklamfilmerna faller kvinnorna som furor för huvudrollsinnehavarens parfym. Ett budskap som doften inte lever upp till i verkligheten hävdar en ung indisk man, som stämmer bolaget.

Reklamen för det klassiska deodorant– och parfymmärket Axe ger skenet av att kvinnor attraheras starkt av doften.

Ett budskap som kanske indiske Vaibhav Bedi, 26, tolkade lite väl bokstavligt.

Efter sju års flitigt användande av produkter från företaget – utan vare sig flirt eller flickvän, stämmer nu Bedi Unilever, bolaget bakom Axe, på en summa motsvarande 295 000 kronor. Anledningen är bland annat "den depression och de psykologiska skador" som den uteblivna Axe–effekten orsakat.

– Företaget har lurat mig. I reklamen lovar de att kvinnor ska bli attraherade av männen som bär Axe. Jag bar deras parfym i sju år, men ingen kvinna blev intresserad av mig, säger han i sin stämningsansökan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0