vecka 19

mina planer för veckan
måndag:
skola 9-12
plugga 12-14
salongen 15-18.30
träning 19.15-20.45
plugga
prison Break

(resultat: pluggade ej efter träningen, baaad)

tisdag:
läsa/förkorta ur frisörtekniken, 8.00-8.45
lektion10-12
plugga 12-13
köpa balbiljett 13
plugga
plugga
till annette för att laga middag/äta och få hjälp med pluggning
plugga

onsdag:
skola 9-12 + lämna in religionsarbetet (YES, förhoppningsvis klar)
plugga 12-16
boka resa 16
träning 16.30-18
plugga 18.45-

torsdag.
skola 9-12, spanska prov
Plugga 12-14
klippning på salongen 14
plugga
träna(???)
packa

fredag:
skola 9-11, prov i färglära och inlämning av projektrapporten
prova balklänningen 14
packa
jobba(?????) nej
balzac och e-type

lördag:
STOCKHOLM ---> shopping, showboat, beyonce, camilla--> Grekland


tur iallfall att det finns något att se framemot.
började 10 i dag så jag hade egentligen sovmorgon, men när melker vaknade så vaknade även jag, och jag fick ångest när jag insåg att frisörprovet på fredag omfattar 50 sidor, så jag steg upp och började att förkorta ner det och ta ut det viktigste!!!!
har ingen som helst energi och vill bara att veckan ska vara över, för utom all pluggning som är menat att ingå i min vecka (som jag kommer att förskjuta) så är livet underbart. snart är alla pengar slut, men det är värt det?? eller?
tacka skatten och semesterersättningen, HERE I COMEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0