varför inte lixxxxom??????





KOMIGEN nu kör vi tjejer. 1 vecka och 2 dagar till greeeeekland
varför inte alanya, 5stjärnigt all inclusive för 2995? tjaaaa VARFÖR INTE GREkland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
påvägen hem var jag tvugen att stå och cykla för sadeln var blöt. i mina tankar låg jag på playan och såg min likbleka kropp sakta avlägnsna med en drink i varsinn hand (TYP) men verkligheten väckte mig av en tolkande cyklist som höll på att besegra min plats påjorden. tur var att han svängde och nästan körde in i ett staket och att jag lever.

och varför inte en till inlämning? räckte kanske inte med 2 PLUS 2 prov. ADJÖ
räkna inte med mig förrän på fredag.


inlämning i religion
prov i spanska
prov i färglära
inlämning av projektet (skriftligt)
börja på projektet (praktiskt)
inlämning av någon uppgift i miljö & säkerhet.

ÄLSKAR allt på samma vecka

4 dagar STHLM
8 dagar BEYONCE
9 dagar GREKLAND

& 26 dagar till skolavslutning och balen


dags för begravning, i sskolarbeten


Kommentarer
Postat av: emelie

men kom ingen nu KÖr vi bara. Endast 7 dagar kvar till playan

2009-05-07 @ 10:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0