vad händer inte?

har nu varit övertaggad sedan jag kom hit.
shopping lördag och söndag
båten söndag-måndag och vad hände inte? eller vad hände?
alla snygga salongsbrudarna, 3 rättersmiddag med extra påfyllning av vinet (nyström stod för det) vissa åt inte ens hälften av maten och klockrenast var när vi hade hon hade ätit hälfen:
-"Va fan får vi struts för? jag vill ha oxfilé!!!!"
VI ÅT OXFILÈ. heeeeeeehe
vissa ramlade in i duschen på toan och vissa blev bjuden på 2 tequilashottar och en drink klockan 2. Vissa satt och prata med en ortodox-kristen från mellanöstern till klockan 5 för att sedan inte sova i sin egna hytt.  hahahaaaa och vissa ramlade i duschen när den skulle gå på toan
okej, kan erkänna att det var jag. och fy tusan så jäkla ont jag har i min vänstra sida av rumpan..... SJÄLVförvållat. fastnade där inne i duschen med benen och varsitt håll.
såg hasse aro påbåten, och jag undrar vad han gjorde där!! 
ps. sandra dansade med bobby. hhhhee

nu är jag hos cammen som bor i stockholm!!! hur king som helst.
vi har varit i barkarby idag och shoppat på outlet-butiker. skor och väska. och HUR tusan ska jag rymma allting i min resväska? nudlar hårdbröd och kaviar är inhandlat och snart så fan åker vi till GREECCCEEE :):):)
i morgon; den dagen vi alla väntat på sedan 18 december:
my dear BEYONCE.
vi ska dansa
vi ska sjunga
vi ska hoppa
vi ska festa
vi ska älska
vi ska bara SJUNGA SÅ MYCKET ATT HALSEN ÄR SLUT



älska livet

Kommentarer
Postat av: säääändra

pussss babe, hoppas att du haft det underbart iutlandeeettttt! VILL HÖRA ALLT

2009-05-24 @ 14:45:21
URL: http://sandratornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0