utlandsresor

jag vet inte riktigt vad det är med mig och utlandsresor, jag antar att min kära mor har smittat av sig väldigt bra! bara inom loppet av ett år har jag varit i turkiet, malaysia och grekland (för att inte räkna med norge,danmark och tyskland) och en ny resa är inbokad! och många fler väntas, vet inte riktigt hur många gånger jag faktiskt har varit utomlands, men nog börjar det närma sig 15-20 gånger, jag håller inte räkningen längre!
När jag nämnde Kos blev nog mamma lite avundsjuk, tydligen var hon där och festade på sina yngre dagar!
Balklänningen är hämtad idag och betald och i morgon betalar vi resan. Vart kommer alla pengar ifrån? fan vet jag, men jag är rätt bra på att spendera dom i allfall!
Idag fick jag även mina dear skor som har åkt en bra bit för att tillslut landa hos mig! köpte dom på söder i sthlm, camilla flög med dom till piteå eftersom det var fullt i min väska, sedan lämnade hon över domtill ida som tog dom till skolan :-)
i stockholm handladejag upp alla pengar, men vette tusan vaart allt tog vägen? cykelbyxorna och en klänning har jag itne sett till även jag packat upp redan! får leta igen!!




känns väldigt tråkigt och omotiverat att nu skriva sista inlämningsuppgiften på religionen när jag endå bara kan få vg, hoppar i graven om jag inte ens får de...
annars är nästan allting avklarat! lämnade in elfrågorna till arbetsmiljö och säkerhet idag och på fredag redovisar vi temat!
ingen skola mer efter fredag. LOVE  på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0