tja

varför går prov alltid bäst när man hoppat över pluggningen?
jag gjorde tusen grejer igår för att slippa pluggningen, tränade, följde mamma på coop, budade på tradera osv!
med ångest lade jag mig och med ångest vaknade jag! MEN ACK det gick typ svinbra!
eller jaaa det känns som det.
nu håller jag på döplugga inför provet i morgon och allting känns väldigt konstigt
- " Hår, som växt ut från hårbotten sedan en tidigare färgförändrande behandlingen, har en annan färg och kallas utväxt"
yeah right, vem kunde ungå att kunna det?
känns lite halverst.
Har kund klockan 2 och därefter ska jag döplugga lite till för att sedan även PACKAA.
och inlinesbandy lät inte helt fel? vad säger vi om deeee?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0