söndag

en dag extra kan verkligen få en stor skillnad! har verkligen känts som att jag har haft lov sedan påsken, konstigt nog!
har varit en väldigt lugn och skön helg med rörelse!
i torsdags så färgade jag lisettes hår efter spanskan, handlade och med hjälp av rebban och melker grillade vi och lagade mat innan jessica och david anlände! spelade spel, var förbi vid landskyrkan och myste.
i fredags så vaknade vi kring 10, åt & handlade lite innan jag mekke, rebban och pelin åkte inlines, cirka 1 mil  skulle jag gissa på. Härligt med superfint väder och alla var på topp,match klockan sex på norrvalla mot city och efteråt så spelade vi inlineshockey på a-torp.
Kan lova att jag var öm i både rygg och ben eftersom jag inte stretchade efteråt. självförvållat
igår så var vi en stund på stan, jag satt en stund i solen och var ute på äventyr och gjorde massa ärenden, fixade håret på anna och sedan kom melkers familj på middag vid fem. Spelade volleyboll och hoppade studsmatta, och avslutades hos emelie med lite twilight

Idag har jag varit på färgkurs med loreal från nio till nu! elin är påväg hit för en promenad runt broarna innan jag måste nypa mig själv i armen föratt komma tillbaka till verkligheten och skolan.
jag är redan inne på sommarlov,men mycket är kvar innan dess.
2 inlämningar  &  2 prov i veckan därefter 2 veckors ledighet. MUMS
dock måste jag ta mig själv i kragen och se till att allt blir gjort för jag är så hemskt bra att skjuta upp skolarbeten.....

Kommentarer
Postat av: fia

mysmelker

2009-05-03 @ 18:30:20
Postat av: mia

mysmelker

2009-05-03 @ 21:28:50
Postat av: mia

mysmelker

2009-05-03 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0