känn ingen sorg för mig

jaa, helvetes veckan är över!
alla prov är skrivna och alla inlämningar är inlämnade vilken känns överdrivet bra :):):)
idag skrev jag sista proveet, frisörteknik! kändes jättebra och jag hopppas även att det gick brra! fick mail av min spanskalärare och från gårdagens spanskaprov blev det mvg, rätt nöjd:)
har provat balklänningen idag och klippt hela bröderaskapet, mia fia och pia.
balzac i kväll och hann inte se etype, tydligen är det för töntigt att komma itid.
i morgon ska jag packa och städa litegrann, sedan kommer jag tillbaka på 2 veckor.
stockholm, camilla, beyonce, grekland :):):)

Kommentarer
Postat av: mia

mysmekke=)

2009-05-10 @ 16:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0